چون منتظریم بگذره دیر میگذره اگ منتظر نباشیم مث روزای عادی دیگ میگذره انتظار باعث میشه اینجور بنظر بیاد
من به نظرم برا خودم نمیگذره که
روزا کش میان
من ی دختر سه ساله دارم انقدر سرم باهاش گرمه و کار دارم اصلا نفهمیدم کی شد هفت الانم خیلی ب نظرم داره زود میگذره من اصلا امادگی ندارم🫠
7خیلی خوبه وای امان از ماه 8 مگه میگذره لعنتی
دقیقااااا گیر کردیم تو ماه هفت
بزار بیای هشت ونه مخصوصا نه بهت میگم دیر گذشتن یعنی چی پیرت میکنه 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.