خدایا چرا ماه هفتم نمی‌گذره😢

تصویر
۷ پاسخ

چون منتظریم بگذره دیر میگذره اگ منتظر نباشیم مث روزای عادی دیگ میگذره انتظار باعث میشه اینجور بنظر بیاد

من به نظرم برا خودم نمیگذره که

روزا کش میان

من ی دختر سه ساله دارم انقدر سرم باهاش گرمه و کار دارم اصلا نفهمیدم کی شد هفت الانم خیلی ب نظرم داره زود میگذره من اصلا امادگی ندارم🫠

7خیلی خوبه وای امان از ماه 8 مگه میگذره لعنتی

دقیقااااا گیر کردیم تو ماه هفت

بزار بیای هشت و‌نه مخصوصا نه بهت میگم دیر گذشتن یعنی چی پیرت میکنه 😭

سوال های مرتبط

مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۵ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی