ونوبت گلوکز من شد امیدوارم بالانیارم 🥴🥴🥴

تصویر
۱۰ پاسخ

من ۲۴هفته انجام دادم

من دیروز انجام دادم واقعا اونقدرام بد نیست پودر گلوکزم خوشمزه بود اتفاقا😅

با اب سرد مخلوط کنی خیلیم خوشمزس

با اب سرد قاطی کن

خدا کمکت کنه🥲
دکتر من گفت ۲۴ هفته برم

عزیزم با بیمه حساب شد ؟؟؟؟

خیلی خوبه بدمزه اصلا نبود نیست خنک بخورید شیرین طعم پرتقال داره انشالله بالا نیاری

نه عزیزم اونقدراهم بدنیس ،قابل تحمله

چیزی نیست بابا الکی بزرگش کردن

چند هفته باید بریم ازمایش قند؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۷ ماهگی
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان علی 🧸🪁 مامان علی 🧸🪁 ۱۱ ماهگی
مامان نورا شمامه 🐣🩷 مامان نورا شمامه 🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان کنجدم😍 مامان کنجدم😍 ۸ ماهگی
مامان سام مامان سام هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۰ ماهگی