روزتون بخیر با ……

😅😅😅

آزمایش گلوکز 🥴🥴

تصویر
۱۰ پاسخ

وای منم نشستم یه ساعت بگذره برم خون بدم. دارم تهوع میگیرم خدا بخیر کنه😂

وای من امروز باید میرفتم نرفتم دیگ شنبه🫠🫠

آزمایش بدی نبود ک . مثل ی شربت پرتقال بود فقط شیرین تر. ک‌میتونی یکم‌ابش بیشتر کنی که کمتر شیرینیش حس کنی

من رفتم مسافرت نشد بدم وقتی هم که برگشتم دیرشده بود دکترگفت دیگه نمیخادبدی😛

منم امروز دادم😅

تصویر

بخور نوووش
من ک راضی بودم 😅😅🥰

منم در همین حالم تو آزمایشگاه

پس چرا شما هفته 30میری به من الان گفتن برم🙄🙄

چند ساعت باید ناشتا باشی؟

اخ چقدربده 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان کنجدم😍 مامان کنجدم😍 ۸ ماهگی
مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان shahdokhte مامان shahdokhte هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سامین👼سوین🤰 مامان سامین👼سوین🤰 ۱۱ ماهگی