در حال گذروندن خانِ بعدی🥴🥴آزمایش قند ۴ مرحله ای

تصویر
۵ پاسخ

برو انجام بده خیالت راحت شه،واقعا اونجوری که میگن بد و غیر قابل تحمل نیس.
اینجوری که همش توو فکرته کی بری ببشتر اذیتت میکنه بنظرم

بچها تو هفته چند باید انجام بدیم؟ چندتا چند

من رفتم دادم آزمایش حالا میگن باید بازم تکرار بشه😭

😰😰من هنوز نرفتم انقد استرس دارم

منم الان تو این مرحلم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 💙👶 مامان نی نی 💙👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بهار و‌ باران🩷 مامان بهار و‌ باران🩷 هفته سی‌وسوم بارداری