چقدر آزمایش قند ۴ مرحله ای حوصله سر بر هست خسته شدم

۱۰ پاسخ

من ۳ مرحله ای رفتم.
حالا دکتر غدد واسم چهار مرحله ای نوشته
😪😪😪

همه باید آزمایش قند و بدن ؟ تو چند هفته؟

دقیقا،،منم منتظر نشستم،دو مرحله خون دادم😮‍💨😮‍💨
دلم میخواد دراز بکشم خسته شدم😩

منم منتظر دومی هستم حالت تهوع دارم چرا اخه۴ مرحله ای اذیت کنندس

اره من از ساعت ۷ صبح رفتم تا ۱۲ بیمارستان بودم خسته شده بودیم دیگه ۴ بار ازم خون گرفتن شماهم همینجور بودین

دکتر برای من ۳ مرحله ای نوشته
ک‌انشالله پس فردا میرم‌میدم

من یه فیلم گزاشتم نگاه کردم😄

4 مرحله ای چرا مگه تاحالا 3 مرحله نبود🥴🥴

آره دیگه

منم الان تو همین حالتم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نمکدون ها مامان نمکدون ها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری