من ۳ مرحله ای رفتم.
حالا دکتر غدد واسم چهار مرحله ای نوشته
😪😪😪
همه باید آزمایش قند و بدن ؟ تو چند هفته؟
دقیقا،،منم منتظر نشستم،دو مرحله خون دادم😮💨😮💨
دلم میخواد دراز بکشم خسته شدم😩
منم منتظر دومی هستم حالت تهوع دارم چرا اخه۴ مرحله ای اذیت کنندس
اره من از ساعت ۷ صبح رفتم تا ۱۲ بیمارستان بودم خسته شده بودیم دیگه ۴ بار ازم خون گرفتن شماهم همینجور بودین
دکتر برای من ۳ مرحله ای نوشته
کانشالله پس فردا میرممیدم
من یه فیلم گزاشتم نگاه کردم😄
4 مرحله ای چرا مگه تاحالا 3 مرحله نبود🥴🥴
آره دیگه
منم الان تو همین حالتم🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.