۸ پاسخ

برا من ۴ مرحله بود که

نه نباید بخوری ما بینش

آب بخور حتما که موقع ازمایش اذیت نشی

نه ولی سختم نبود

پودر رو با آب خنک و یخ قاطی کن بخور
با آب گرم حالت بد میشه

ن‌ولی سعی کن بد خوردن اون پودره بخوابی درلز بکشی

ن عزیزم همون شربت گلوکز فقط میتونی بخوری دیک هیچ
البته من ی قلپ آب برا عوض شدم مزه دهنم اخر شربته خوردم گفتن عیب نداره در حد یذره

نمیشه فقط بعد ازمایش خونت اب ازادی

سوال های مرتبط

مامان نمکدون ها مامان نمکدون ها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاه پسروتودلی مامان شاه پسروتودلی هفته چهلم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری