برا من ۴ مرحله بود که
نه نباید بخوری ما بینش
آب بخور حتما که موقع ازمایش اذیت نشی
نه ولی سختم نبود
پودر رو با آب خنک و یخ قاطی کن بخور
با آب گرم حالت بد میشه
نولی سعی کن بد خوردن اون پودره بخوابی درلز بکشی
ن عزیزم همون شربت گلوکز فقط میتونی بخوری دیک هیچ
البته من ی قلپ آب برا عوض شدم مزه دهنم اخر شربته خوردم گفتن عیب نداره در حد یذره
نمیشه فقط بعد ازمایش خونت اب ازادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.