فردا آزمایش قند بارداری دارم میوه نمیشه خورد

۵ پاسخ

عزیزم هر طور که رژیم روزهای قبلت بوده،امروز هم طبق روال عادی بگذرون.فقط تایم ناشتایی رو رعایت کن

تغذیه روتینت رو داشته باش عزیزم
میخوان ببینن با تغذیه روتین قندت چطوره

سعی کن صبح زود بری چون سه مرحله ای تا مرحله آخرم نمیتونی چیزی بخوری جز آب
من دیر رفتم مجبور شدم تا ۱۲ ظهر ناشتا بمونم خیلی بهم سخت گذشت

ساعت ۱۰:۳۰ شب شامتو بخور دیگه چیزی نخور
قبل شام هم طبق روال عادی پیش برو

امشبو نخور ممکن رو آزمایشات تاثیر بذاره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی