اوتمیل سیب 🍏
برای کوچولو خونه🧸

تصویر
۸ پاسخ

منم بچم ۱۰ روز از یاسین شما کوچبکترع ایدی تلگرام واتساپ یا..
میدین در ارتباط باشیم منم از دستور غذایی شما ایده بگیرم

عزیزم بجا شیره خرما میشه شیره انگور هم زد

سلام مامان یاسین من غذا ساز ندارم . لازمه واسه اولین غذای نی نی بخرم یعنی؟

سلام وقت بخیر
چ خوشمزه
عزیزم میشه درخواست دوستی بدید

میشع دستورشو بگی

سلام میشه دستورشو بفرستی

به به نوش جونش
موادش جیه عزیزم

چطوری درست کردی

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۳ ماهگی
مامان پرنس کوچولو🧸💙 مامان پرنس کوچولو🧸💙 ۱ سالگی
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۹ ماهگی
مامان ملودی مامان ملودی ۸ ماهگی