۳ پاسخ

منم گاهی اوقات تکون میخوره تومقعدم حس میکنم😂

من دیگه همه جام حس میکنیم نمی‌ترسم ازش😂 اولاش می‌ترسیدم یه بار فقط انگار میزد به دنده هام اونجا درد داشت واقعا

چقد تو میترسی خخخ 😂

سوال های مرتبط