۱۰ پاسخ

بچه منم بریچه یه جور لگد میزنه که دستشویی لازم میشم

منم رفتم سونو گفت بریجه

واسه من ک همه جا میزنه 😁
چی حساب میشه؟

منم دو سه روزه بچه خیلی پایین میزنه دردم میاد 🫥..یعنی بریچه؟

بریچ خوبه واسه من عرضی پهلو نداشته برام 🤣

اخه برا من سفالیکه دنده هامو میزنه گاهی

اخییی❤😍

چ علائمی داشتی ک رفتی سونو

رفتی سونو؟

🤣🤣🤣😬

سوال های مرتبط

مامان مردانِ کوچک😁🤰🏼🩵 مامان مردانِ کوچک😁🤰🏼🩵 هفته سی‌ودوم بارداری