۷ پاسخ

بچه من فقط پنیر وکره و تخم مرغ اصلا چیزای شیرین میل نداره

من یه روز فرنی با تخم مرغ یه روز با سویق میدم یه وقتایی هم کاچی با مغزیجات
اینا رو خوب میخوره

من ارده شیره با نون قندی میدم دوس داره

مم شاید کاچی درس کنم

امروز میخوام پنکیک درست کنم واسش

امیرعلی وقتایی که خاگینه، پنکیک درست کنم. با نون و تخم مرغ پیتزا درست میکردم. یا دیروز مثلا شیر برنج داشتیم. دوست داره میخوره

حلوا درست کن براش .بریز تو نون بستنی های کوچولو که لوازم قنادی دارن

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی