عدسی میخوام بهش بدم .
نیمرو .فرنی .املت .نون و پنیر و گردو .اینارو میدم یه بار خوب میخوره یه بار نه
پسر من فرنی کاچی نون پنیرگردو سرلاک میخوره
منم با نیمرو یا پنیر خامه ای
آرزوم شده یکبار شیره و عسل و مربا و کره بخوره
پسر من جز تخم مرغ آبپز هیچی نمیخوره 😐دیگه کلافه شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.