۴ پاسخ

عدسی میخوام بهش بدم .
نیمرو .فرنی .املت .نون و پنیر و گردو .اینارو میدم یه بار خوب میخوره یه بار نه

پسر من فرنی کاچی نون پنیرگردو سرلاک میخوره

منم با نیمرو یا پنیر خامه ای
آرزوم شده یکبار شیره و عسل و مربا و کره بخوره

پسر من جز تخم مرغ آبپز هیچی نمیخوره 😐دیگه کلافه شدم

سوال های مرتبط

مامان اقا امیر علی🧿 مامان اقا امیر علی🧿 ۲ سالگی
مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی
مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی