مامانا سونو رشد چند هفته رفتین؟

۱۳ پاسخ

یبار ۲۹ هفته و ۴ روز رفتم
فک کنم هفته دیگ ک برم دکتر بازم برام بنویسه

دکترم فعلا ۲۸ هفته گفت برم تا بعدی هم بعدا مشخص میکنه

30هفته و6روز میرم

من ۲۹ هفته رفتم
۳۷ هفته هم برام نوشته

۳۳ هفته

به من گفت ۲۸ برو و 3۴

۳۱ هفته و ۶روز رفتم
دکترم از ۳۰ تا ۳۲. برام نوشت

برا من گفت 26 هفته ی بار بیا دیگ بعدش میره برا 32 هفته فک کنم
چون قبلا توی 26 هفته سقط داشتم باید برم رشد رو بررسی کنه

احتمالا 31-32 هفته برم

من ۲۷ هفته رفتم ۱ کیلو بود اوکیه؟

دکترم گفت ۳۰ تت ۳۲

۲۸ تا ۳۰ هفته بعضی دکتر ها هم ۳۲ هفته مینویسن

دکترم گفت ۳۰ خوبه بریم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان 🩵🌔 مامان آیهان 🩵🌔 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری