سلام
خانوما
شما چند هفته سونو رشد رفتین ؟

۱۴ پاسخ

برا من 29 هفته نوشته

دکترم ۲۸،۳۲،۳۶ گفته ولی خودم ی بار ۲۳ هفته هم رفتم

۲۴هفته
۲۸هفته
بعدیوهفته بعد که ۳۴کامل بشه میرم

یکشنبه میرم

من‌چهارشنبه میرم میشم ۳۱ هفته و ۴ روز

26هفته فرستادنم انومالی مجدد وسونووزن گفت دیگع نمیخواد بیای ولی خودم 32هفته میخوام برم

۲۸ هفته گفته برم آنومالی مجدد

۳۰ هفته و ۶ روز

شنبه میرم

31هفته

دکتر من گفت بین ۳۱ تا ۳۲ بیا برای سونو

منم هنوز نرفتم یا میخام ۳۱ هفته برم
البته اگ دلم طاقت بیاره

۳۱ و ۳ روز
و
۳۷ و ۵ روز

من ۳۰ رفتم
بعدی ۳۶ میرم

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یزدان🐣🍼 مامان یزدان🐣🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری