برا من 29 هفته نوشته
دکترم ۲۸،۳۲،۳۶ گفته ولی خودم ی بار ۲۳ هفته هم رفتم
۲۴هفته
۲۸هفته
بعدیوهفته بعد که ۳۴کامل بشه میرم
یکشنبه میرم
منچهارشنبه میرم میشم ۳۱ هفته و ۴ روز
26هفته فرستادنم انومالی مجدد وسونووزن گفت دیگع نمیخواد بیای ولی خودم 32هفته میخوام برم
۲۸ هفته گفته برم آنومالی مجدد
۳۰ هفته و ۶ روز
شنبه میرم
31هفته
دکتر من گفت بین ۳۱ تا ۳۲ بیا برای سونو
منم هنوز نرفتم یا میخام ۳۱ هفته برم
البته اگ دلم طاقت بیاره
۳۱ و ۳ روز
و
۳۷ و ۵ روز
من ۳۰ رفتم
بعدی ۳۶ میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.