سلام خانوما شما چند هفته رفتین سونو وزن؟؟

۱۲ پاسخ

۳۰

۳۰ هفته رفتم دکتر گفت ۳۵تا۳۶ هفته هم باز یه سونو وزن و تعیین وضعیت جنین و.. هم باید برم.

۲۸.۳۵

بچه ها هفته من ۳۳۲گرم خوبه وزنش؟

۳۲ هفته

من ۲۸

من بیست نه هفته چهار روز رفتم یعنی نم سی هفته

۳۴دهفته ۲ روز

من دیروز رفتم ۳۱ هفته ۲ روز

سلام سی هفته
یکی دیگ ام برا سی و هفت هفته دکتر نوشته

۳۰ هفته رفتم

همین امرور

سوال های مرتبط

مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی
مامان آیهان 🩵🌔 مامان آیهان 🩵🌔 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی