خانوما سونو وزن چند هفته رفتین

۱۱ پاسخ

من ۳۰ هفته رفتم ۱۶۶۰ بود

۲۷ و ۳۲
شاید بازم برم😁😁

33 هفته ۵ روز

۳۰ هفته ۲ روز

۲۸ و ۳۴ رفتم

۳۰ هفته ۳ روز رفتم
۳۶هفته و۵ روزم آخرین سونو رفتم

29 رفتم آخریش هم گفته 35 برو

من یه بار ۲۸ هفته و ۴ روز رفتم. یه بارم گفت ۳۵ هفته مینویسم

۲۹ و هفته و چن روز بود

منم نرفتم ماما بهم گف 31 هفته تا 34 مهلت داری بری

هفته ۲۹

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان مهیار🫀 مامان مهیار🫀 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان کوچولو😍 مامان یزدان کوچولو😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۹ ماهگی