خانوما چند هفته سونو وزن رفتین؟

۸ پاسخ

۲۸ هفته

۳۲ هفته رفتم

من ۳۲ هفته ۴ روزمه هنوز نرفتم دکترم گفت ۳۳ هفته و ۳۴ هفته

همین الان اومدم از سنو😍

۳۲ هفته رفتم

واسه ۲۳ اردیبهشت ک‌میشم ۲۸ هفته و۴ روز باید انجام بدم

فک کنم ۳۲هفته

۲۹ هفته و ۳ روز رفتم ولی بازم فک کنم سونو باید بدم ۳۶ هفته اینا

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان مهیار🫀 مامان مهیار🫀 ۹ ماهگی
مامان آریا 🩵 مامان آریا 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان کوچولو😍 مامان یزدان کوچولو😍 روزهای ابتدایی تولد