چند هفته رفتین سونو وزن؟

۱۳ پاسخ

دوبار مینویسن یکبار ۳۰ هفته یکبارم ۳۴ هفته

من نوبت گرفتم برای ۳۰هفته

۲۹

۳۲هفته رفتم

من ۳۳ وچهار روز

۲۸ تا ۳۰ میشه رفت

28هفته

۲۸رفتم ۳۳هم رفتم

من ۳۰هفته رفتم

یه بار ۲۷ هفته و ۴ روز رفتم یه بارم ۳۳ هفته

۳۲ هفته مینویسن معمولا

من قصد دارم ۳۰هفته برم
امیدوارم بنویسه

۲۸ مینویسن

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان مهیار🫀 مامان مهیار🫀 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی