اولین سونو وزن رو چند هفته رفتین؟

۸ پاسخ

من ۵ هفته واسه اینکه ببینه خارج از رحم نیست خداروشکر نبود و ساک بارداری و کیسه زرده تشکیل شده بود ۷ هفته و ۴ روز واسه واسه صدای قلبش رفتم

۲۸ هفته

۲۸ هفته

29.

من یدونه۲۶هفته رفتم یدونه هم ۳۲هفته

من نرفتم ۳۲هفته میرم ان‌شاالله

۲۸هفته

من هنوز نرفتم ۳۲ هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ ماهگی
مامان یزدان کوچولو😍 مامان یزدان کوچولو😍 روزهای ابتدایی تولد