۱۶ پاسخ

من ۲۸ رفتم الانم مخا برم

من ۳۰ هفته رفتم جیگر

30هفته و، 1روز

۲۸‌هفته

سی و دو هفته

من فردا نوبت دارم
میشه ۳۰هفته و ۵روز

۳۰ هفته برو که اگه خدایی نکرده وزن نگرفته باشه بتونی جبران کنی

۲۹
۳۳
۳۷ هفته که برای زایمان بود

بهترین زمانش ۳۱ تا ۳۴ هستس
ولی دکتر من یه سونو ۲۹ هفته برام نوشته بود

۳۰ هفته

این هفته میخام برم ان شالله هفته ۳۰

۳۲ هفته

یکی ۲۴ هفته انجام دادم
نوبت بعدی رو واسه ۳۰ هفته دکتر بهم داده

٣١هقته رفتم،هفته٣١بري خوبه

من ۳۴هفته ۳روز رفتم ۲۴۰۰بود

۳۰ هفته بری بهتره بنظرم چونکه قبل اون استرس نمیگیری ک وزن بچت کم باشه

سوال های مرتبط

مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی