مامانای دوقلویی سنوی وزنتون رو چند هفته رفتین ؟

۳ پاسخ

منم دوقلوام ۲۷هفته و ۴ روز رفتم

من ۲۸ هفته وقت گرفتم

اکثرا ۲۸هفته میرن ولی من نتونستم برم برام برا هفته ی ۳۱نوشته این هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی