۵ پاسخ

من جمع کردم😄😄

من از الان ساک بچه هارو بستم و میخوام از هفته ۳۴ بذارم جلو در چون انزیم کبد دارم و یکم پر خطره
دوتا شیشه شیر، پوشک سایز صفر، دوتا لباس سرهمی، دوتا رکابی، دوتا پستونک، تشک تعویض، پوار بینی، دستمال مرطوب، حوله کوچک، دوتا کریر، دوتا قنداق،
من میخوام انصاری زایمان کنم گفت همه چی میدیم ولی باز خودمم باید ببرم تا دلم اروم شه

من 34 هفتم فردا کامل میشه ...هنوز ساک نبستم ...
سایز صفر گرفتم میگن بزرگ میشه ...باید دو صفر بگیرم باز

از 34 هفته ساک رو ببند

انشالله همین هفته لباساشونو میشورم و ساکو میبندم

سوال های مرتبط

مامان آقاابولفضل مامان آقاابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد