خانما ساک نینی رو از چند هفته باید آماده کنیم؟

۴ پاسخ

دیگ بستگی ب خودت داره عزیزم قانون نوشته شده ای ک نداره.😅 مثلا من میخام وارد ۹ ماه ک شدم ببندم . چون تو ۹ ماه دیگ هر روز احتمال زایمان هست . خیالم راحت بشه . ی ساکه دیگ پنج دقیقه می‌بندی می‌زاری کنار خیالت راحت میشه

من 36هفته هنوز نبستم‌

من الان آماده کردم
کم کسری داشت بخرم

من از 35اماده کردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و کیان مامان شاهان و کیان ۷ ماهگی