مامانا از چن هفته ساک نینی رو آماده کردین

۱۶ پاسخ

من از الان بستم خیلی ذوقشو دارم 🥹

هنوز کاری نکردم دو سه روز دیگه شاید بستم

من هنوز نبستم

من هنوز نبستم🙁

من 37

من هنوز نبستم ولی احتمالا هفته بدی ببندم

۳۴ هفته فک کنم

من دیروز که 38 هفته کامل شد بستم

من تازه بستم

ساک نی نی دو هفته پیش آماده کردم ساک خودم امروز

من ۳۶هفته بستم

من هنوز نبستم

از ۳۰ هفته 😂😂

من هنوز نبستم
موند هفته بعد

از ماه ۷

سلام عزیزم من دیروز مامانم ساکمو بست

سوال های مرتبط

مامان شاهان و کیان مامان شاهان و کیان ۷ ماهگی