من از الان بستم خیلی ذوقشو دارم 🥹
هنوز کاری نکردم دو سه روز دیگه شاید بستم
من هنوز نبستم
من هنوز نبستم🙁
من 37
من هنوز نبستم ولی احتمالا هفته بدی ببندم
۳۴ هفته فک کنم
من دیروز که 38 هفته کامل شد بستم
من تازه بستم
ساک نی نی دو هفته پیش آماده کردم ساک خودم امروز
من ۳۶هفته بستم
من هنوز نبستم
از ۳۰ هفته 😂😂
من هنوز نبستم
موند هفته بعد
از ماه ۷
سلام عزیزم من دیروز مامانم ساکمو بست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.