۲۰ پاسخ

من ک همش فک میکنم اک ببندم خیلی طولانی میکذره نمیبندم😹

چرا من حسودیم میشه به اونایی که ۳۵هفته به بالان؟چرااینقد دیر میگذره پس

خانما چه چیزایی باید ط ساک‌ خودم و تو دلیم ببندم

۳۳هفته آماده کردم

ساک بچم از ۳۱هفته امادس چون زایمان زودرس بودم الهی ک همه سروقت زایمان کنیم

۳۸ هفته میبندم بستنش ده دقیقه وقت میخواد

من سال بچه رو ۲۹ هفته بستم ولی خودم گذاشتم ۳۷ ببندم

35 هفته‌ تمام میخام آماده کنم

من دیشب بستم

مگه لباسهای بچه رو از قبل باید بشوریم ؟پودری میشناسید برای لباس بچه که سخت ترین لکه هارم ببره

من اماده کردم

من از ترسم روزی که جنگ شد بستم هفته ۳۲

منم هنوز هیچ

من گذاشتم بعد عید

من دکتر گفت ممکنه زایمان زودرس کنی 28 هفته میشورم و میچینم ساکشو خیالم راحت شه

من هنوز اماده نکردم

من دیگه میخام فردا پس فردا بشورم چیزاشو انشالله اماده کنم

چون به من احتمال زایمان زودرس دادن و دهانه رحمم بازه
قراره تا هفته اینده بچینم ساکو

چند روز پیش بستمش

من هنوز اماده نکردم

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌ونهم بارداری