ساک زایمان باید چند هفتگی آماده کنیم زایمان سزارین؟؟

۴ پاسخ

من که خیلی وقته بستم

اگه وسیله هاشو همه رو خریدی آماد کن بزار بهتره خلاصه کار دگ یکبار میبینی نی نی عجله داره

من هشت ماهگی بستم ساک رو
خیلیا میگن هفت ماه ببندید
به هرحال باید هرچیزیو احتمال داد
خدایی نکرده زایمان زودرس ادم بگیره که از قبل نمیدونه

۳۴هفته

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی