من که خیلی وقته بستم
اگه وسیله هاشو همه رو خریدی آماد کن بزار بهتره خلاصه کار دگ یکبار میبینی نی نی عجله داره
من هشت ماهگی بستم ساک رو
خیلیا میگن هفت ماه ببندید
به هرحال باید هرچیزیو احتمال داد
خدایی نکرده زایمان زودرس ادم بگیره که از قبل نمیدونه
۳۴هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.