چند هفتگی ساک زایمان رو باید بست

۱۱ پاسخ

من هنوز نبستم

من یه هفته س هر روز میرم یه چیزی میندازم تو ساک😂😂 هنوز کامل نبستم ساک خودمو

34 میگن ماماها

من شنبه زایمانمه. فقط وسایل بچه م تو کیفش گذاشتم. وسایل خودم هنوز ساک نداره

فک کنم ۳۶
بعضی ها هم میگن زودتر

من هففته بعد وقت زایمان دارم،امشب با مامانم ساکشو بستیم😅

۳۶ ببند دیگ. من سر پسرم شب زایمانم بستم😂

من ۳۳ بستم

36 دیگه باید بسته باشه

من از ۳۳ هفته لباساشو شستم و ساکن رو بستم

به نظر من ۳۳

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاابولفضل مامان آقاابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نور✨️ مامان نور✨️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی