از چند هفته باید ساک بست؟؟

۱۳ پاسخ

بنظرم هرچی دیرتر بهتر اگه زودتر ببندیم هی چشم انتطاریمون بیشتر میشه دیگه روزا نمیگذره

ان شاءالله این هفته میبندم

از ۳۵ هفته دیگه باید وسایلت آماده باشه

من هفته‌ ی قبل بستم.

ببند عزیز اماده باشه خیالت راحت تره

من که شب قبلش بستم 😄

من هنوز اتاقم نچیدم می‌خوام نیمه دوم خرداد خونه تکونی کنم بعد اتاقشو بچینم بعدا ساک ببندم

من‌ک همع‌چی‌خریدم ولی هنوز ساک‌نبستم ب شوهرم‌میگم من‌ میرم‌بیمارستان زایمان هم‌میکنم ولی بدون ساک آخر سر میرم از بس بی حوصله هستم 🤣🤣🤣

من وسیله های نی نی رو گذاشتم هفته پیش خودمم شبی که میخام برم بیمارستان می‌زارم

نمیدونم من ک هنوز نبستم🫠

من دو روز پیش بستم😁

من هفته پیش بستم

من این هفته میبندم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی