بنظرم هرچی دیرتر بهتر اگه زودتر ببندیم هی چشم انتطاریمون بیشتر میشه دیگه روزا نمیگذره
ان شاءالله این هفته میبندم
از ۳۵ هفته دیگه باید وسایلت آماده باشه
من هفته ی قبل بستم.
ببند عزیز اماده باشه خیالت راحت تره
من که شب قبلش بستم 😄
من هنوز اتاقم نچیدم میخوام نیمه دوم خرداد خونه تکونی کنم بعد اتاقشو بچینم بعدا ساک ببندم
منک همعچیخریدم ولی هنوز ساکنبستم ب شوهرممیگم من میرمبیمارستان زایمان هممیکنم ولی بدون ساک آخر سر میرم از بس بی حوصله هستم 🤣🤣🤣
من وسیله های نی نی رو گذاشتم هفته پیش خودمم شبی که میخام برم بیمارستان میزارم
نمیدونم من ک هنوز نبستم🫠
من دو روز پیش بستم😁
من هفته پیش بستم
من این هفته میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.