سلام خوبین احوالتون ساک بستید یان از چند هفته باید بست؟؟؟

۷ پاسخ

من بستم منتظر نشستم😂😂

اره من دو روز پیش بستم

من بستم گذاشتم خونه مامانم😂😂

بخدا ک فقط ساک بچه لازمه اصن ساک مادر زیاد استفاده نمیشه فقط آدم الکی بار اضافه میبره

من از ۲۲هفته بستم🤣

مال نی نی رو اره ولی مال خودم هنوز ی چیزایشو باید بخرم از داروخونه

من که نصفه نیمه بستم فردا انشالله کاملش میکنم

سوال های مرتبط

مامان نور✨️ مامان نور✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی