من بستم منتظر نشستم😂😂
اره من دو روز پیش بستم
من بستم گذاشتم خونه مامانم😂😂
بخدا ک فقط ساک بچه لازمه اصن ساک مادر زیاد استفاده نمیشه فقط آدم الکی بار اضافه میبره
من از ۲۲هفته بستم🤣
مال نی نی رو اره ولی مال خودم هنوز ی چیزایشو باید بخرم از داروخونه
من که نصفه نیمه بستم فردا انشالله کاملش میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.