مامانا از چند هفته ساک بیمارستان باید بست ؟

۱۲ پاسخ

اگر زایمانت طبیعیه کم کم شروع کن لباساشو بشور وسایلا رو آماده کن و ساکتو ببند خیالت راحت باشه چون زایمان طبیعی واقعا قابل پیشبینی نیست

من چو طبیعی هستم دیروز ساک بیمارستان بستم آماده کردم

الان دیگه کم کم ببند

من منتظرم تخت و کمدش بیاد همه چیشو بچینم یه دور فیلم بگیرم بعدا جمع کنم سرویس تختش اوایل اسفند میاد

دیگه بایدببندیم😵‍💫

من خیلی وقته بستم هرچی زودترببندی خیالت راحت تره اماده ای دیگ

من این هفته بستم

من ک هنوز نبستم😕

من ی ماهه بستم 😂😂😂

۳۲ هفته ان شاءالله

من اول ماه اخرم میبندم یعنی اسفند ماه

دیگ کم کم باید ببندی منم میخوام ببندم خیالم راحت شه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نور✨️ مامان نور✨️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان ویهان✨(نورک) مامان ویهان✨(نورک) هفته سی‌وچهارم بارداری