خانما چند هفته ساک زایمان باید بست!#بارداری

۷ پاسخ

الانا ببند دیگ عزیزم

من امروز لباساشو میشورم فردا ساکشو با همسرم میبندم ایشالا همه ب سلامتی زایمان کنن مام همینطور

منم دیروز بستم ۳۶ هفته ۴ روز
پریروز هم شستم

من هنو لباساشو نشستم😑

من تو این هفته میبندم دیگه

بیمارستان و مشخص کردین شما ؟؟؟

من ۳۷ هفته بستم ولی از ۳۵ ببند

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نور✨️ مامان نور✨️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی