خانما می باید ساک بیمارستان بست

۱۰ پاسخ

من از ۵ ماهگی طاک نی نی بستم

منکه خیلی وقته بستم از جنگ بستم

از ۳۶ هفته ببند دیگ عزیزم

من می‌خوام این هفته ببندم انشالله

وای چجوری میخوایم زایمان کنیم آخه 😔😔😔

به سلامتی منم کاش هفته شمابودم چرانمیگذره این انتظار کی تموم میشه😟

کم کم ببند

من بستم تو اگر دوست داری ببند بد نیست همینطوری یه گوشه بزارش

از الان ببند. آماده باشه

۳۷ هفته ساکت آماده باشه
یه وقتایی زایمان جلو میوفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان نور✨️ مامان نور✨️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی