سلام
از چند هفته ساک نی نی رو بستید ؟

۱۸ پاسخ

من رفتم تو ۹ ماه میبندم

من سزارینم یه دو شب قبل زایمان می بندم 😅

لباساشو بشورم میبندم فعلا یه سی چهل روزی وقت دارم

منکه میخوام از۳۵ به بعد ببندم ازالان ببندم عجلم بیشترمیشه

۳۲ هفته بستم

من هنوز نبستم میخوام آخر این هفته ببندم ۳۷هفته

منم هفته بعد میخوام ببندم 😮‍💨😂

من هنوزمه ولی دوست دارم از الان ببندم

منم هم هفته ی شما دکتر بهتون وقت داده؟ یا میدونین حدودا کی ب دنیا میاد؟ سزارین

۳۷/۳۸

من دیشب بستم 37هفته هنوز وسایل خودم مونده

من ۳۴ هفته آماده کردم

من بستم

بسته ایم ولی دلشون نمخاد دنیا بیان

من امروز قراره ببندم😅🤦🏻‍♀️

سلام ۳۶.

منم هم هفته شما بودم بستم

من ۳۷ هفته بستم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی