بچه ها کی ساک نی نی هاتونو بستید؟چند هفته؟

۲۸ پاسخ

من اگه خدا بخواد امروز لباساشو میخوام بشورم
دیگه بعدش وسایل مورد نیازو میذارم توی ساک اماده باشه چون سه روز دیگه ۸ ماهم تموم میشه گفتم دیگه وارد ماه میشم وسایلش حاضر باشه

من بستم اگه چیزی یادم اومد هم اضافه میکنم از کار دقیقه نودی خوشم نمیاد

من هنوز نخریدم چیزی که بخام ساک ببندم😂🥲

من که هنوز نبستم😂منتظرم ۳۶کامل بشه حداقل خیلی دیرمیگذره ب زورجلو خودم میگیرم هی لباس هاش درنیارم نگاه نکنم جمع کردم بردمشون خونه مامانم گذاشتم

من ک هنوزم

سه چهار روزه که بستم🤗

۳۴ولی خیلی زودبود خیلی انتظارکشیدم

من بستم دو سه هفته ای میشه برای خودمم بستم

من هنوز نبستم🤣البته کامل نبستم

منم نصفشو

من بستم

من نمیدونم چی بگیرم برا خودم فقط دوبسته پوشک گرفتم
اون روز امتحانی یدونه سرجی فیکس گرفتم هنوز نپوشیدمه اما خب حس میکنم شاید تنگ بشه یا راحت نباشم
خاستم برم شورت نخی و سوتین بگیرم گفتم صبر کنم شاید بزرگ تر شدم ها؟
روکش توالت فرنگی ام برداشتم اومدم خونه نگاه کردم دیدم جنسش یکبار مصرفه
اهااا زیر انداز هم برداشتم

من ده روزی هست بستم ولی برای خودمو گذاشتم روزای اخر چون وسایل بهداشتی و .. باید بردارم

منک جرعت نمیکنم ببندم😅امادگیشو ندارم😁 میگم نکنه ببندم و بیاد.ولی بنظرم دیگ ۳۵ اماده باشیم.
نمیشه گفت

لباساشو دیروز شستم ان شاالله امروز یا فردا میبندم

۳۴ هفته

منم هنوز نبستم . اصلا حال ندارم

۲۸ هفته

۳۴ هفته میبندم

من دو سه روز پیش بستم، مونده ساک خودم😟وسایلم جور نمیشه ک ببندم...ی چند روزه اصلا نای انجام هیج کاری رو ندارم تنبلیم میشه

۳۴ هفته

من یکی دوهفته دیگه چون یه دراور می‌خوام بخرم اول اونو بخرم بعد لباس های نی نیمو بشورم ساکمو ببندم ایشالا

من نبستم مشغول خونه تکونیم بعدبشورم بعدش ببندم

خدا بخواد امروز یا فردا میبندم🥴

تازه می‌خوام لباس هاشو بشورم بعد جمع کنم

هم هفته شما بودم بستم

ب امید خدا هفته دیگه

من الان دو هفتس می‌خوام ببندم هی تنبلی میکنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۲ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی