خانما کی ساک ببندم؟شما چند هفته بستید؟

۷ پاسخ

من هنوز نبستم

ببند عزیزم بزار کنار خیالت راحت باشه که آماده اس

همین ۲۶ ۳۷ میبندن

کم‌کم ببند دیگه

من بستم و آماده 😑

دیگه الانا ببند منکه ساک بچه بسته بودم از خودم آماده نبود یهو هم کیسه آبم پاره شد یه وضعی شد همه چیتو از الان آماده کن

اگه تشخیص زایمان زودرس نداده دکترت بنظرم 36خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی
مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی