چند هفته ساک زایمان بستید؟

۷ پاسخ

من که 37 هفته

۳۸ هفته🥲😂

من هنوز نبستم

دو هفته دیگه میبندم

۳۴ عزیزم

هنوز نبستم🥲

من ۳۶هفته ولی شما زود ببنپ زیپشو نگش

سوال های مرتبط

مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۲ ماهگی