دوستان .ساک جوجه هاتون رو چند هفته بستید؟؟؟

۱۴ پاسخ

من از ۳۲ هفته دارم میبندم
هر روز یه چیزی یادم میاد 😂

۳۵ فک کنم
یادم نیس🤦🏻‍♀️🥴

من بستم 🫣🫠

من وسایلشو خریدم ولی میذارم ۳۶ـ۳۷ هفته میبندم

۳۸ هفته

هنوز هیچکار نکردم😩😅

من هنوز هیچ کاری نکردم 😑

من هیچی نخریدم 😂

هنوز نبستم

وسیله هام تکمیل نیس هنوز😢

من هنوز کلی خرید دارم ولی دوس دارم زودتر آماده بشه

۲۵ هفته بستم سرکلاژی ام بهم اعتباری نبود

من به هفتس شروع کردم نصفه نیمه.

من سر دخترم 37هفته بستم اینو احتمالا زودتر می‌بندم 😍😂

سوال های مرتبط

مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان جیگر طلاها مامان جیگر طلاها ۱ ماهگی
مامان حلما و 👶هلیا مامان حلما و 👶هلیا ۵ ماهگی