شما از چند هفتگی ساک زایمانتون رو بستید ؟

۱۷ پاسخ

منی که هنوز نبستم🤦‍♀️

۳۸ هفته

منی که هنوز خریدم نکردم 😐

من هفته دیگه میبندم انشالله🤲🏻

همون ۳۴ هفته

دیشب بستمش😍😁هم ذوقشو دارم هم میترسمم

من هم هفته ى شما بودم

۳۴هفته

از 26هفتگی😍

من گذاشتم ۳۶ هفته ببندم

۳۵ هفته و ۶ روز بودم

من منتظرم مهمونام بیان برن ، بعدش لباساشو بشورم و ساک رو ببندم

هنوز نبستم

میگم تو این سن خدای نکرده زایمان زود رس بشیم صد در صد بچه میره دستگاه ؟؟

من دیشب بستم

منم هنوز لباسارو نشستم که ساک ببندمم

هر چی زودتر ببندی خیالت راحته

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی