من از هفته پیش بستم چون هم دوقلوم هم بخاطر شرایط ج*ن*گ*ی خواستم خیالم راحت باشه
من میخوام از الان ببندم😂
من تازه میخوام ببندم
من از هفته ی پیش بستم
من یه هفتس که بستمش
من ۳۶ به بعد میبندم
منم دیگه همین روزا میبندم اشنالله
میگن ۳۵ به بعد من گفتم خیالم راحت بشه الان بستم دیگه
من تازه دیشب بستم 😂
من دو هفته قبل زایمان سر پسرم بستم زود ببندی انتظار میکشی دوس ندالم😕😂
دیشب بستم دیگه
من می خوام ماه آخر ببندم از هفته 35 🥰😍
منم بستم
دیشب بستم😂
من نبستم
من هنوز نبستم اخه استرس میگیرم نکنه زودتر از موعد برم
من از ۳۰ هفته بستم
دیشب بستم
من میمونم ۳۵ببندم🥹
من توی عید میبندم ادم از الان ببنده هی میخواد انتظار بکشه
من احتمالا امروز ببندم
من بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.