سلام مامانا شما از کی ساک بیمارستان رو بستید؟

۱۸ پاسخ

35 هفته بستم تو این وضعیت باید زودتر ببندی توام ساکتو ببند گلم

من تازه امروز بستم
اونم بخاطر وضعیت جنگ
انقد سرویس چوبم دیر تحویل داد هنوز کامل اتاقش نچیدم
نفهمیدم چی گذاشتم بعدش اومدم خونه ی مامانم

32هفته

هم هفته های شما بودم بستم

31 هفته

امروز از ترس😪

من از ۳۶ بستم
امروز مجدد چک کردم یک سری چیزا اضافه کردم

امروز🙂🙂🙂🙂

من بچه قبلیم یک روز قبل رفتنم به بیمارستان 😅

من ۳۳ بستم

والا من هنوز نبستم ولی کم کم باید ببندم

من تازه بستم

۳۸ هفته و یک روز

منم هنوز نبستم

۳۰هفته بستم

من هنوز نبستم🫠

همین امروز

۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی