هم هفته های من ساک رو بستید؟

۵ پاسخ

من امادس همه چی ولی هنوز نبستم

نه منتظرم مامانم بیاد ببنده میگن زایمانت راحت تر میشه.دیگه امید بستم به چه چیزا از ترس زایمان😂

من ک هنو هیچی نخریدم 😑😂

من اصلا حس وحالشو ندارم اصلا حالم خوب نیس نمیدونم کدوم بیمارستان میخوام زایمان کنم

منم نبستم ولی دیگه جمع و جور کردم مای بی بی نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان حلما و 👶هلیا مامان حلما و 👶هلیا ۵ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۲ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی