هم هفته های من ساک بیمارستان رو بستید ؟؟؟

۶ پاسخ

اره سه چهار روزیه ک بستم

من چن روزيه براي بچم بستم فقط ساك خودم مونده

منم نبستم

منم هنوز نبستم😬🤣

ن هنوز نبستم،گیجم،دوستام میگن هیچی با خودت نبر،بیمارستان همه چی‌میده بهت و نمیذاره ساک ببری،نمیدونم چیکار کنم،

من هنوز نبستم شنبه دیگم زایمانمه🥲😂

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلاها مامان جیگر طلاها ۱ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی