۱۸ پاسخ

منکه ن همش میرم اتاقش جمع کنم می‌شینم همه وسایل هاشو نگاه میکنم یکی یکی بعد میبینم خسته شدم میگم‌ فردا جمع میکنم هنوز مونده

برا منم دعا کنید این ماه حامله بشم

من از الان بستم😜

انشالله منم‌زمان زود بگذره ساک‌ببندم

۳۵ هفته

اره عزیزم من خیلی وقته اماده گذاشتم فقط مونده خرما بزارم توی ساک خودم و دو تا کمپوت اناناس بگیرم ک اماده دم دستم باشه برای روز زایمان

منکه امادم

خبر خستگی کمر درد معده درد پا درد 😂
اره من هفته پیش بستم همه چیو آماده کردم منتظرم موقعم بشه نینی بیاد

من لباساشو امروز شستم شب اتو کنم فردا انشالله ساک و جمع کنم

من دیشب بستم ۱آبان زایمانمه

من امروز فق ساک بچه رو جم کروم از خودم مونده

منم هنوز نبستم انشاا... هفته ی دیگه میبندم آخه من سزارین هستم ۴ آبان سزارین میشم

نه من هنوز هیچ کاری نکردممم😂🤦🏻‍♀️

نه هنوزز

برای بچم ۳۵ هفته بستم برای خودمو همت نمیکنم 😂

سلام میشه بگید چیا جم کردین من یادم رفته میترسم چیزی جا بمونه

من همه وسایلش آماده فقط بشورم بزارم تو ساک
ولی از تایم ورودم به ماه ۹ خیلی کسل شدم و بی جون

من برای بچه رو بستم برای خودم مونده😂

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلاها مامان جیگر طلاها ۱ ماهگی
مامان حلما و 👶هلیا مامان حلما و 👶هلیا ۵ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارکان🥹🔥 مامان ارکان🥹🔥 ۱۲ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی