ساك بيمارستانتون بستيد

۱۴ پاسخ

فعلا لباسشو شستم شیشه شیرشو استریل کردم خشک شن میبندم

آره بستم

من امشب میبندم

من امروز بستم ولی هنوز کامل نیس

بلهههههه ، اصلا ب شرایط فک نکنید این لذت قشنگ بستن ساک بچه و دیدن روی ماه نی نی تونو با افکار منفی خراب نکنید پاشید همین الان ساک بچه تونو با ذوق و عشق جمع کنید بزارین اونم از این حال خوب لذت ببره بخدا ک حیفه هرچی خدا بخاد همون میشه

آره بستم من

من از هفته ۳۳ بستم احتمال زایمان زودرس داشتم

ن هنوز

نه هنوز 🥲

بله‌‌

نتونستم شرایط اینجوری شد اومدم شهرستان خیلی چیزی نیوردم😭کاشکی تو اتاقش بودم فیلم میگرفتم میبستم

نه هنوز

اره خیلی وقت پیشااااا

نه هنوز حسش نیست

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان fffcc مامان fffcc هفته سی‌ونهم بارداری
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی