شما تموم وسایلای بیمارستانتون توی یه ساک جا شد؟

۹ پاسخ

ساک بچه و خودت جداباشه بهتره خب

نه من وسایل خودمو جدا میزارم این جوری راحت تر وسایلامو پیدا میکنم

اره مگه قراره چیکار کنیم
تو تا روز آخر که بیای خونه با لباس بیمارستانی نهایت لباس زیر بخوای هی عوض کنی بعدشم قراره نیست یه عالمه لباس و پوشک با خودت ببری اگر طبیعی هستی اندازه ۲۴ساعت یا کمتر اگر سزارین هم اندازه ۴۸ساعت که اونم با لباسی که رفتی زایشگاه برمی‌گردی نهایت یه دست براخودت می‌زاری چی میخوای دیگه 🤷

من دوتا داشتم
یه کوله واسه وسایل خودم
یکی هم ساک بچه

از بیمارستان میخری همه چیو

یکی بچه یکی خودم و یه حلد پتو واسه پتو و تشک هاش و پوشکا و دستمال ..یه چعبه پر ما ما وسایل بردیم الکی 😂

بمن گفته هیچی نیار فقط مدارک!

من چمدان برداشتم

من هنوز نبستم ولی ی ساک بر میدارم واسه لباس وسیله ها ی پلاستیک قشنگ هم دیدم گرفتم واسه پوشاک اغوشی ها دور پیج ها

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان ارکان🥹🔥 مامان ارکان🥹🔥 ۱۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری