خانما چند هفته ساک بیمارستانتون رو بستین

۱۴ پاسخ

ب نام خدا یک ساعت پیش😂
حالا تازه پوشک و شیر دوشمم نخریدم بزارم توش

من تازه بستم

دیگه ببند،من از36نای تکون خوردن و حوصله انجام کار ندارم

من ۳۶ هفتگی 😁۴۰ هفتم اصلا درد زایمان ندارم

۳۶هفته

من تازه بستم

من یه روز قبل زایمانم بستم🤣🤣

من ک هنوز نبستم

من هنوز نبستم 😂😐

امروز

من امروز بستم از نی نی رو هنوز از خودم نه

من که از الان بستم آماده

۳۵ هفته

من هنوز نبستم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نامشخص مامان نامشخص ۱ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی