خانما چند هفته ساک نی نی رو بستین؟

۴ پاسخ

من ک هفته ی دگه زایمان می کنم و هنوز نبستم ساک رو 😄😄

من منتظرم امروز برم دکترم ببینم چی میگه برای زایمان اخه سزارین میخوام ببینم قبول میکنه ونامه میده انشالله کم کم تواین هفته میبندم

من باتوجه به زایمان زودرس که دارم انشالله هفته شما برسم ساک رو می بندم

تو سی چهار هفته

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی