مامانا چند هفته ساک نی نی بستین؟؟
چی بزارم به ساک

۱۱ پاسخ

من هفته پیش بستم 🫤🤣

من ۳۵ هفته

تازه بستم تو 36هفته

من هفته اخر می‌بستم چون میدونم تا اون موقع ۱۰۰ بار میرم باز میکنم نگاه میکنم قربون صدقه برم 😂

۳۴و۳۵ به بعد

من از فردا میخوام لباساشو بشورم حاضر کنم کم کم

دو ماه پیش بستم ساکو.😄🐤

ببند دیگ‌کم کم

تصویر

من ۳۷ هفته بستم
پتو دورپیچ
ست بیمارستانی کامل با دستکش و کلاهش ، یه دست بلوز شلوار اضافه، پوشک سایز یک ، دستمال مرطوب ،شیشه شیر و پستونک ، کیسه خواب و زیر انداز تعویض

من ۳۵ هفته
لباس دو سه دست،جوراب،دستکش،کلاه،پتو،پوشک،دستمال مرطوب،پستونک،شیشه شیر البته اگه لازم شد میتونی همونجا بخری
شیر دوش برای خودت،پد و لباس برای خودتو....

تو هفته سی ب بالا هستی همین روزا ببند

سوال های مرتبط

مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان اِلارا🎠🧜🏻‍♀️ مامان اِلارا🎠🧜🏻‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری