مامانای سزارینی چند هفته ساک نی نیو بستین

۱۱ پاسخ

همین امروز😁

۲.۳روز مونده بود

فعلا لباساش شستم چیزی حمع نکردم😂حالا مونده وقت هست

😐😐😐



و من که هنوز دوهفته دیگه مشخص میشه میخواد چیکار کنم🙃

من چون احتمال زایمان زود رس داشتم ۳۴ هفته ساکم اماده بود که ۳۷ هفته هم زاییدم

من۳۴ هفته بستم

من الان بستم و آماده ست

من از ۳۲ هفته بستم

۳۸هفته

من منتظرم ساکم برسه
هنوز کمد هم آماده نشده
لباس هارو هم نشستم😁🤣🤣

من بچم دنیااومد بعد شوهرم اومد خونه ساک بست اورد😃😃😃😃الانم هنوز نبستم البته اینکه هنوزم چیزی نخریدم بی تاثیرنیس بارداری پرخطر دارم گذاشتم یه هفته دیگه خیالم راحتربشه بعدبخرم

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری