خانوما از چند هفتگی ساک نی نی بستین

۴ پاسخ

من ۳۳بستم

۳۵ هفته

بستنش که ضرر نداره گلم
هر چی زودتر بهتر
من اوایل مرداد زایمانمه ولی خوب اول تیر میبندم دیگه

از ۳۵ بستم که دیگه هر چی شد آماده باشه

سوال های مرتبط

مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلبرک🩷 مامان دلبرک🩷 ۳ ماهگی
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی
مامان الارا🎠🧜🏻‍♀️ مامان الارا🎠🧜🏻‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری